1. Retourlabel
a. Heb je een pakket ontvangen met daarin een retourlabel? Plak dit label op het pakket, maak het pakket goed dicht en geef je pakket af bij een afgifte punt.
b. Geen retourlabel ontvangen (let op: niet elke leverancier levert een retourlabel mee)? Stuur dan een mail naar KempíQ, dan sturen wij in overleg deze mogelijk toe of komen we samen tot een goede oplossing.
2. Afspraak
Wil je grote artikelen, die met een vrachtwagen geleverd zijn, retourneren? Neem dan telefonisch contact met ons op. We spreken dan een datum met je af en laten de bestelling bij je ophalen. Pallet- en expeditie goederen leveren we tot aan de stoeprand en worden in het geval van een retour dus ook weer op de stoeprand opgehaald. Zorg dat de zending verzendklaar is ingepakt op het moment dat onze transporteur bij je voor de deur staat.
3. In de vestiging
Wil je je bestelling liever in de KempíQ-vestiging terugbrengen? Ook dat kan. Neem in dat geval de originele factuur én de betaalkaart (pinpas of creditcard) waarmee je in de Onlineshop hebt betaald, mee naar de vestiging. Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat jouw geld direct op je kaart wordt teruggestort. Is je betaling via PayPal of iDEAL voldaan? Dan ontvang je het bedrag per bank terug.
TIP: Een product terugsturen? Het is slim om dit het liefst verzekerd te doen. Want als de retourzending beschadigd is aangekomen bij KempíQ, moet de consument de verantwoordelijkheid dragen voor de kosten.